Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 11, 2006

Trött och blind

Nu sitter man här med sin varma choklad och har ansiktet väldigt tätt mot skärmen.
Lyckades slarva bort mina glasögon för någon månad sedan och jag måste vila från mina linser ibland. Så innan jag åker till stan tänkte jag gå utan linser. Känns som om jag fortfarande sover.

Åh den här låten är så bra! Best I'll ever be - Sister Hazel
De gör riktigt bra låtar och det här är nog min favorit för tillfället.

Igår lyssnade jag mest på Mandy Moore. Har väldigt många låtar med henne och jag lyssnade på alla och bara njöt. Gjorde väldigt många banners på henne och var glad att jag hittade en sida där de hade uppdaterat en massa bilder.

Nu måste jag göra mig iordning för stan. Funderar på att leka cool och ta mina solbrillor, solen skiner ju faktiskt ;)

Ha det fint och njut av solen // Maria
If you ever wonder when you will ever love again give it time

5 Comments:

Blogger . said...

jag önskar jag också hade så dålig syn att jag kunde få känna känslan av att kunna gå utan, måste ju vara überskönt att ta ut dom ;D

tror nog att man ska vara försiktig med vad man önskar, så jag tar tillbaka det. men man kan ju inte uppskatta nånting när man aldrig fått känna på motsatsen!

1:54 em  
Blogger . said...

Hej tjejen.. Oj så jobbigt att ha tappat bort glasögonen, speciellt när du ser såpass dåligt som de verkar.. Stackare!
En sak till.. såg att du hade hållt på och leka med banners.. :) Säg till när du hittat en du liksom gillar och vill ha att länka till din blogg så jag kan sätta den i min blogg :) Om det är ok alltså :)
Kramar på dig tjejen!

3:21 em  
Blogger Maria said...

Johanna; Nej det är då inte skönt. Man är liksom ännu tröttare på morgonen och det är inte bra när man ska till skolan!

mamma-wannabe; Jag sa bara vad jag tyckte =)

8:40 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, måste verkligen säga igen, att det är så roligt att läsa din blogg :)

Väldigt intressant också!

Ville skriva speciellt här, för att säga - vilken kanon vacker Mandy bannern du gjort!

Lite konstnärligt som du gjort hihi. (Är dålig på att beskriva) ;)

5:54 em  
Blogger Maria said...

Åh tack så mkt, kul att du gillade den!

9:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home