Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 17, 2006

Ice Age 2

Nu har man då varit på bio med Johanna och hennes syster.
Filmen var jätterolig! Älskade den, enligt mig lika bra som ettan, faktiskt.
Mötte två tjejer i klassen oxå, den andra visade sig ha varit på samma film, tokigt.
Sen mötte jag min farbror och kusin också, det var nästan ännu mer tokigt.
Något gulligt var att de var där för att min åttaåriga kusin var på bio med sin kille, hon har bättre tur än mig!

Nu har man kommit hem och jag inser att jag mår riktigt illa. Ont i halsen fick jag redan under filmen men nu känner jag mig också väldigt irriterad, plus ont i magen och svimfärdig.
Hoppas jag mår bättre imorgon, skönt att det bara är halvdag i skolan.
ha det fint // Maria
Tomorrow is just another day

3 Comments:

Blogger Thocke said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

9:17 em  
Anonymous Anonym said...

Den filmen e riktigt mysig :) fast 1an e fortfarande mer orginell än 2an :P. Tråkigt att du måde dåligt sen =/ men hoppas d e bättre

9:08 fm  
Blogger Maria said...

Aaa de är den :)
Aa de e klart, men jag tyckte ändå att de var lika roliga.
Jo jag mår bättre idag så det är bra.

10:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home