Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, mars 20, 2006

Maria i... Luleå?

Nu känner man sig definitivt gammal!
Det börjar komma hem tjocka.. kan man kalla de böcker? Brochyrer kanske? Nää för tjockt för det.
Hur som helst, reklamer för universitet och högskolor.
Som idag kom det från Luleå, troligt att jag kommer plugga där!
Då fryser man till dötts innan man har hunnit avsluta skolan!
Nej inte Luleå, men jag ska nog plugga vidare. Eller om jag ska ta ett år ledigt.. jag vet verkligen inte vad jag kommer göra.
Först skulle jag jobba i Australien ett år. Få ta hand om gamlingar och rida hur mycket jag ville. (Hästar alltså!)
Men det visade sig att det inte alls fanns några hästar där så då lät det inte lika lockande längre.
Nu har mer än halva gymnasietiden gått så tiden börjar ticka iväg.
Många av mina vänner vet redan vad de vill göra med sin framtid.
Men vad ska jag göra? Just nu har jag ingen aning om hur mitt liv ser ut om två år... läskigt.
Nej nu måste jag hoppa in i duschen.
Sköt om er // Maria
All of my people, their getting older...