Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 03, 2007

Tre saker

blev utmanad av petra!

tre saker jag inte förstår
- matte c
- att jag tar studenten om mindre än en månad
- varför because i said so inte visas på sf på lördag

tre saker som finns på mitt skrivbord
- lampa
- smink
- finekmugg jag fick när jag fyllde 18

tre saker jag gör just nu
- väntar på någon
- affärsjuridiken men det går sådääär
- lyssnar på musik

tre saker jag vill göra innan jag dör
- släppa en bok
- åka till england och se mcfly live
- träffa mandy moore

tre saker jag kan göra
- sjunga (inte överdrivet bra dock)
- dansa många timmar i sträck utan att bli trött
- bli full på ett glas champagne

tre saker jag inte kan
- köra bil
- laga mat
- rita eller skriva fint. tradigt

tre saker jag tycker att du ska lyssna på
- mcfly
- mandy moore
- dig själv

tre saker jag skulle vilja lära mig
- spela gitarr
- sy mina egna kläder
- köra bil

tre favoriträtter
- pastasallad med kyckling
- pannkaka
- kycklingfilé

tre personer jag utmanar
- thina
- niffin
- angelique

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

men oj va glad jag blev :D tihi! ska göra den på en gång :D

6:47 em  
Blogger Maria said...

skitbra! :D

11:38 fm  
Blogger Thina said...

Jag har redan gjort den, Jenny före... :P Haha

3:29 em  
Blogger Thina said...

Förresten, jag vill ha ett signerat ex av den där boken!! ;)

3:29 em  
Blogger Paks said...

1. Nä jag förstår inte heller matte c, men att du ska studenten om mindre än en månad förstår jag ;)

2. Vem väntar du på? :P

3. Affärsjuridiken verkar elak mot dig.

4. Musik är alltid bra.

5. Den där boken vill jag ha ett signerat ex av också!

6. Kan inte heller köra bil eller rita o skriva fint ;)

Det var nog alla mina kommentarer, hoppas helgen blir bra, saknar dig vännen.

9:13 fm  
Blogger niffin said...

Skriver också upp mig för boken. :P

2:22 em  
Blogger Maria said...

Thina och Niffin; haha söta!

Paks; 2. Paaatrik!

3:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home