Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 27, 2007

Frossa nu då.

det är något fel på min kropp. jag äter precis som vanligt, om inte mer men ändå reagerar den som om jag svälter. jag är skakig, trött och har ont i huvudet. mamma tycker till och med att det ser ut som att jag har gått ner i vikt. helt sjukt det där.

hur som helst. idag har jag varit i skärholmen med emma. hon skulle kolla på kläder och jag är för trevlig för att säga nej. yes det är sant. (sen hade jag inget bättre för mig, eller snarare... jag ville ha en anledning att slippa plugga)
i skärholmen träffade vi shami och therese så vi gick runt med dem. jag som nu har - 2 kronor på mitt konto (hata SEB) kunde inte köpa någonting. jo kaffe förresten, hade en del pengar löst. precis vad jag behövde!

ikväll ska jag vara med shami och therese, kanske cissi också om hon inte har något bättre för sig. vad vi ska göra vet jag inte än. de skulle ringa när de har ätit. får se om de kommer fram. det är något fel med comviq så det är så gott som omöjligt att ringa. men men. hoppas ni får en trevlig helg! imorgon är min skiva :D

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Konstigt hur din kropp reagerar :S Kan inte vara det minsta kul. Man blir ju orolig. Hoppas du snart kan få känna dig så mätt som du faktiskt är.

Hoppas din skiva blir ordentligt lyckad! :D

10:18 em  
Blogger Paks said...

Det där låter bekant, jag tror att din kropp reagerar för att du har mycket o göra, att den är stressad, fast du inte kanske känner dig stressad. Jag har själv samma problem.

Hoppas skivan blir rolig gumman :D

10:54 fm  
Blogger Maria said...

Princess; Joo, fortsätter det så får jag kolla med någon läkare. Men jag avvaktar.
Skivan var jättekul!

Paks; Jo så skulle det kunna vara, fast jag äter ju som vanligt.. det är bara att jag fortfarande är hungrig efteråt.

1:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home