Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 16, 2007

Spinning so fast.

idag skrev man matteprov. första gången som jag varit osäker på om jag ens fått g på ett sådant prov. tänk tiden då jag alltid fick mvg i matten, det var länge sen nu.
fast provet gick bra ändå tror jag. bättre än väntat. men jag tycker fortfarande väldigt illa om derivata.

efter provet drog jag och johanna till centrum och köpte glass. hon bjöd. that's a girl i like! haha
pratade om lite allt möjligt. speciellt handlade det om ex och studentskivor. trevliga ämnen det där haha.

oj vad sent det har börjat bli, tur att jag har sovmorgon imorgon. men nu måste jag sova!

4 Comments:

Blogger Paks said...

Kompisar som bjuder på glass är väldigt trevligt! :D
Kram på dig i massor gumman, du behöver det!

8:23 fm  
Blogger Maria said...

haha och då har jag ändå bara berättat hälften som händer i mitt liv just nu.
tack tjejen!

10:01 fm  
Blogger Keers. said...

Åh, den tiden kommer jag ihåg, när det var lätt att få ett mvg i matte.

6:10 em  
Blogger Maria said...

Ja det var underbart! tyvärr inte så längre :P

7:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home