Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, april 18, 2007

The start of something new

idag var sista gången på fotokursen. känns riktigt tråkigt faktiskt! men jag har lärt mig massor i alla fall och har fotografens mail så att jag kan höra av mig om jag har några funderingar :)
funderar på att köpa en större blixt till min kamera. får se vart pengarna räcker till när studiebidraget och lönen kommer. har ju en del studentskivor och shopping att spendera pengar på också hehe.

pluggat har man gjort massor också. ni skulle se vilket tempo jag har haft den senaste veckan! helt sjukt hur mycket jag har fått gjort. och nu ska jag skriva min projektloggbok.

yes det är sömnen som får lida.

8 Comments:

Blogger Paks said...

tråkigt att det är slut m fotokursen, men det är roligt att läsa att du har lärt dig mycket och att du har haft roligt :)

1:40 em  
Blogger Maria said...

Jarå :) och mamma har sagt att om vi hittar en till kanske jag får det i studentpresent :D

2:46 em  
Blogger Paks said...

Härligt att höra gumman :D
hoppas ni hittar en ;)

6:21 em  
Blogger Lisa said...

Hoppas du hittar en nudå! Har också haft sjukt mky i plugget, men snart är det helg så man får passa på att njuuuta!

6:48 em  
Anonymous Anonym said...

Vad tråkigt att fotokursen är slut. Och tråkigt med så mycket plugg i skolan, men det är snart över ;)

9:57 em  
Blogger Maria said...

Lisa; Aaa och jag har bara fem minuter lektion imorrn haha! tyvärr är det ju muntlig presentation.. men ändå :P

princess; Ja det är bra!

10:19 em  
Blogger niffin said...

Är nyfiken på dina bilder! ;)

1:53 fm  
Blogger Maria said...

Kommer kanske upp en som jag tog idag snart :)

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home