Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, april 24, 2007

Extraordinary.

attans också. jag hade räknat med en skitbra lön. men det blev det inte så där sprack allting.
nya kläder, skorna jag hade beställt och att få dricka mer än en drink på skivan imorgon är nu history.
tydligen kommer pengarna som jag jobbade ihop under påsken först i nästa månad. det var inte bra, inte bra alls.

imorgon är man ledig i alla fall vilket är otroligt skönt. då ska jag sälja biljetter till våran skiva på lördag och sen på kvällen ska jag på en kompis skiva. och mitt ex skiva också faktiskt, fast han och jag är vänner nu så det är lugnt. idag försökte jag även sälja biljett till honom haha, men han skyllde på dåligt med pengar. jag får jobba på det där.

sovdags!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch då. Synd att inte lönen var så bra som du trott.

5:46 em  
Blogger Maria said...

Aaa får se fram emot nästa istället haha

9:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home