Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 28, 2007

Studentskivan!

äntligen efter många nerförsbackar kommer vi äntligen ha våran skiva!
jag har lyckats hitta kläder, sminkat mig och plattat håret. till och med packat med mig allting jag behöver.

så om en halvtimme ska jag ta bussen till centrum där jag möter johanna. sen åker vi in till stan för vi är med i studentgruppen. vi möter upp de andra på krogen och går igenom allt som måste göras. sen vid sju kommer resten av klassen och vi äter förhoppningsvist en jättegod middag. sen efter tio (efter elva för de flesta) så kommer alla andra och vi får en skittrevlig kväll! visst?
jag hoppas verkligen det. vill inte att någonting går fel nu som vi har kämpat.

mitt i skrivandes stund så ringer emma. jag får åka med henne ner till centrum så jag har inte lika bråttom längre. fem över fem ska jag stå vid busshållsplatsen. jahapp vad ska jag göra nu då?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ska bli sjukt roligt på skivan :D

5:46 em  
Blogger Mie said...

Jag hoppas du har haft en superdupertrevlig kväll!
Kram

1:49 fm  
Blogger Maria said...

Ange; Ja och visst hade vi :D

Mie; ja vi hade riktigt roligt!

1:43 em  
Blogger Lisa said...

Hoppas det var sjukt skoj!

11:18 fm  
Blogger Maria said...

Det var det verkligen :)

7:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home