Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 22, 2007

It's hard to smile.

det har varit en riktigt jobbig dag idag. mer tänker jag inte gå in på det.

igår var jag på deborahs klass studentskiva. det var roligt fast jag kände typ ingen haha! hon går närmare stan och där känner man ju inte folk. men jag, cissi och shami dansade mest och det var trevligt. april är förresten ett fint ställe. allting ligger på samma plats så man behöver inte gå så mycket haha!

mer finns det väll inte att säga.
hoppas ni har det bra i alla fall
// Maria
Leave it all behind

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

va roligt var du där! jag sarah och gabban tänkte gå dit men det blev inte riktigt så :P

11:38 em  
Blogger Maria said...

haha aa jag hörde att sarah sa det :P
men min får ni inte dissa i alla fall :D

8:20 fm  
Blogger Paks said...

Skönt att ni dansade och hade trevligt gumman!

9:26 fm  
Blogger Maria said...

ja det var nice :)

9:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home