Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 23, 2007

I was a starling nobody's darling.

jag har börjat sätta igång med ett svårt arbete i samhälle b. vad jag ska ha problem för det då. texten är inte svår att läsa men den innefattar så mycket, man blir helt knäpp.
men nu har jag börjat argumentera för i alla fall... så jag förstår den väll tillräckligt i alla fall haha!
det kanske inte är så många som gillar darin. men två låtar med honom är äckligt bra. desire och homeless. ni bör lyssna och ge det en chans ;)

jag är ledig på onsdag woho! då måste jag sälja biljetterna till skivan eftersom pengarna ska in redan på torsdag. så ni som vet med er att ni ska köpa biljett av mig får gärna göra det så snart som möjligt så inte sandi behöver bli tokig på mig tihi.

ha det fint sötnosar
// maria
waiting here for you to call me. for you to tell me that everything's a big mistake

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är lugnt maria, jag kommer till skivan och ska skaka rumpa stenhårt med sarah är det planerat :) så bara att vi möts upp så får du pengar :)

9:02 em  
Blogger Maria said...

hahaha det är asbra ange!

10:40 em  
Anonymous Anonym said...

jaa ooo ja :D

11:29 em  
Blogger Paks said...

Hoppas det går bra med försäljningen :)
Samhäll B är alltid en svår kurs. Vad handlar texten om?

12:23 em  
Blogger Maria said...

Ange; Inte Acke?
Aja men jag ringer dig imorrn! :)

Paks; Det verkar som att det gör det i alla fall :)
jo det är den. terrorism

2:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home