Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 09, 2007

Skitdag.

okej så det här är så inte min dag.
jag försov mig så att jag var tvungen att skynda med frukost, (blev väll inte så mycket kanske...), sminkning och val av kläder.
sen springa till bussen och hinna precis.
nationella matteprovet gick åt skogen, fattade ingenting och det faktum att jag satt och hostade hela tiden gjorde inte saken bättre. har varit dålig i över en vecka nu och det tär så sjukt mycket på kroppen.
jag har massor att plugga så jag skyndade mig hem efter skolan. vad märker man då? jo att man glömde nycklarna hemma när man skyndade imorse.
så det var bara att promenera (och svära som satan) till annas skola för att få hennes.
i det här laget var jag på riktigt dåligt humör så patrik ringde inte så lägligt. fast istället för att börja skälla på honom som jag var rädd att min reaktion skulle bli så lyckades han lugna ner mig och göra mig på bra humör. den killen är fan något extra alltså haha.

hittade anna i skolan så nu har jag tagit mig in i huset och suttit med affärsjuridiken. har även ordnat allting klart till patriks födelsedag den 22a maj. hoppas att han blir glad! kan inte berätta här för en av hans jobbarkompisar läser min blogg ibland vad jag har förstått och det vore inte roligt om det kom fram till patrik.

nu ska jag åter till affärsjuridiken och sen blir det plugga etik och bank. kvart i fem ska jag möta patrik i centrum. han har fotbollsmatch och jag ska med och titta.

vi hörs imorgon! ha en bra eftermiddag och kväll.

2 Comments:

Blogger Paks said...

vilken dag du haft tjejan, skönt att patrik kunde göra den lite bättre då. så nyfiken på vad du har planerat :P

11:11 fm  
Blogger Maria said...

Ni ska få veta jag lovar! :)

11:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home