Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, maj 08, 2007

För att.

ni får tycka vad ni vill. att jag skyndar, träffar för många under kort tid och att allt går för snabbt.
men det är mitt liv det handlar om, inte erat. jag vet att det ska vara jag och patrik. för jag är jättekär och aldrig förr har det känts så bra på så kort tid.
jag har aldrig känt mig så säker som jag gör i det här förhållandet och under den korta tiden vi har träffats har vi hunnit bygga upp en vänskap, förtroende och kärlek som jag inte trodde var möjligt. så får man hoppas att det bara fortsätter på samma sätt. men det har himla bra förutsättningar för det, och jag tänker lita på dem. för som jag skrev i inlägget tidigare, jag är kär.

igår följde jag med honom till hans arbete. han är radiopratare på studio 107,5. riktigt coolt att se alla studior och människor. the voice studion var tuffast. stor och fin med affischer på kändisar och så älskade jag färgerna. rött och svart.
himla härligt gäng också och jag kunde se på patrik hur mycket han trivs där. underbart!

nej dags för mig att göra mig iordning för skolan. vi hörs!

10 Comments:

Blogger Mie said...

Låter ju jättemysigt! Grattis o lycka till!

Kika in hos mig och testa dig om du har lust! Det ÄR skoj!
Kram

11:51 fm  
Blogger Maria said...

Tack gumman!

det ska jag göra :)

12:05 em  
Blogger Paks said...

Äsch folk bör skaffa sig egna liv om de inte har mycket mer att göra än att kritisera hur du byter killar. Stå på dig vännen, hoppas att det går bra med pojken och allt!

kram

1:03 em  
Blogger Maria said...

Tack tjejen!

1:05 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är så glad för din skull, att du har hittat nån som känns helt rätt! Du förtjänar det, gumman. Å en radiopratare dessutom, coolt, hehe
Ha det bästast ;)

5:25 em  
Blogger Maria said...

Gullig du är! och jag saknar dig tjejen.. när pratade vi sist egentligen?

10:31 em  
Blogger Mill said...

Vad härligt det låter! Lycka till!

10:32 em  
Blogger Maria said...

Tack gumman!

12:16 em  
Blogger MissTaken said...

va roligt att höra du är jättekär ;D

3:22 em  
Blogger Maria said...

Ja det är inte fel :)

2:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home