Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, maj 06, 2007

För att jag är kääär

okej så jag är väl medveten om att under fem månader har jag redan hunnit träffa tre killar.
och det var tänkt att jag nu skulle skärpa mig för att hjärtat klarar inte av att bli sårad hur många gånger som helst.

tills jag träffade patrik. och ingenting har någonsin känts mer rätt. vi började prata över msn undertiden jag fortfarande träffade fredrik. och jag trodde att det bara skulle vara en kompis man skriver med. men så blev det inte. för han är så rätt och allting känns så sjukt bra.
vi pratade i ca tre veckor innan vi träffades första gången i torsdags. och sedan dess har jag varit med honom varje dag och igår så blev vi tillsammans. så det är seriöst den här gången. och jag är lyckligare än någon annan.

17 Comments:

Blogger . said...

me so happy for you my darling :D

4:03 em  
Blogger Maria said...

hihi tackar baby!

4:04 em  
Blogger Keers. said...

Åh, vad kul! Glad för din skull! :D

5:59 em  
Anonymous Anonym said...

Gud va roligt att höra maria!! :D

6:11 em  
Blogger Aradil said...

Det låter underbart - vad skoj! :D

6:15 em  
Blogger Maria said...

Tack alla tre! :)

7:32 em  
Blogger niffin said...

Så härligt!! :)

1:21 fm  
Blogger Maria said...

absolut!

8:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad bra det låter :) Jag hoppas verkligen att du slipper bli sårad igen.

10:15 fm  
Blogger Maria said...

Det är jag ganska så säker på att jag kommer slippa, i alla fall på ett bra tag!

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Va kul gumman, grattis! Hoppas att den här killen inte sårar dig, vill se dig lycklig nu :D

11:08 fm  
Anonymous Anonym said...

Inte för att vara den som är den men, whattahell. Torsdag (1), fredag (2), lördag (3), söndag (4). 4 dagar, aja hoppas att det går bra, kul att du är lycklig :)

4:11 em  
Blogger Maria said...

Malin; Det kommer han inte!

Vingklipptpingvin; Det är skillnad eftersom vi har haft kontakt sedan innan. Det känns som om jag har känt honom hur länge som helst. Så har det aldrig varit med någon annan

9:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Maria; Okej, ursäkta om jag tycker att det är fel att man efter 3veckors MSN-snackande och 4 dagars träffande blir tillsammans och att du hänger ut han som du gör på din blogg är FEL, skulle faktiskt bli halvt förvånad om han inte blir skrämd men, men, jag ska inte yttra mig mer om det, för jag hoppas dig ändå all lycka med honom :)

8:47 em  
Blogger Maria said...

lite smått intressant hur du kan tycka dig bygga en uppfattning om oss efter att ha läst ett blogginlägg. du vet inte hur mycket som ligger bakom mina ord. och att jag redan vet till 100 % att han inte blir skrämd av mina ord. snarare tvärtom.
ciao

10:34 em  
Anonymous Anonym said...

Som sagt, ska inte yttra mig mer om erat förhållande men jag tror nog att man inte får en särskilt stark grund att stå på i ett förhållande om man inte verkligen känner varandra innan (talar av egen erfarenhet), och hur mycket ni än har snackat under dessa 4 veckor över msn och 4 träffar så KAN du inte känna honom, eller vice versa. Men det spelar ingen roll, jag är asglad sålänge du är glad och lycklig, försöker bara varna dig lite för att inte gå för fort fram. =) Så jag hoppas att detta verkligen håller.
Ciao

12:13 fm  
Blogger Maria said...

Men måste man känna varandra ut och in när man blir tillsammans? Det är inte som att vi har sagt att vi älskar varandra och liknande. Vi håller ju fortfarande på och lär känna varandra. Jag tycker inte att man behöver dejta i flera månader innan, det beror försig på. Jag har tidigare träffat killar under en lång period innan det känts rätt att bli tillsammans. Med Patrik var jag bara säkrare tidigare.

12:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home