Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, maj 14, 2007

och så var helgen slut.

jag har haft en väldigt bra helg men tyvärr gick den för snabbt. fast man får vara glad att det är kort vecka nu. skönt med långledigt torsdag till söndag! fast jag kommer få plugga hela "lovet". på måndag sätts betygen och jag har massor att göra till dess. men när betygen är satta behöver vi inte ens komma på lektionerna efter det, så det är riktigt bra.

i helgen har jag varit tvungen att plugga en del men sen har jag även varit med patrik. vi sov hos honom i fredags och i lördags träffade han anna och mamma för första gången. vi såg på eurovision song contest. va fan lägg ner skiten!
det handlar ju inte om vem som har bäst låt längre. snarare vinner det land med flest grannländer.
jag somnade under poängdelningen. kändes himla meningslöst att se idiotland efter idiotland lägga röster på sina kompisar för att de inte skulle bli krig. typ.

hur som helst. imorgon är en bra dag! då ska jag prata med ägaren på den lilla restaurangen som jag ska sjunga på. detta har jag väll berättat om? att jag ska ta hand om musiken och sjunga en del. jätteskoj och bra att tjäna mer pengar. så imorgon ska jag dit för att prata lön och arbetsuppgifter. är lite nervös men mest förväntansfull.

dags att plugga projekt. ciao!

5 Comments:

Blogger Paks said...

Nä det har du inte sagt ngt om! Vad e detta! vadå för restaurang?! Måste man ju gå till :P

10:24 fm  
Blogger Lisa said...

ja, visst går helgerna för fort? Nej, shit vad skoj, what, where, when?!

8:38 em  
Blogger Maria said...

Paks; En liten restaurang bara. Men det ska bli kul :)
Och neeeje! haha

Lisa; Ja helt sjukt!
Det ligger i näreten av där jag bor och kommer vara vissa helger i månaden :)

12:29 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken underbar möjlighet med restaurangen. Ett riktigt gig ;)
Jag önskar dig all lycka :D

2:41 em  
Blogger Maria said...

Tack tjejen! Fast det slutade med att jag tackade nej :P

10:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home