Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, maj 27, 2007

Home is where you are

mors dag people!
jag och anna som alltid är ute i sista minuten drog ner till centrum och köpte en blomma och chokladkaka till mor. så det ska smaskas kladdkaka strax, yay!

patrik jobbar på hågelby hela dagen men ikväll ska jag hem till honom. vi ska börja på säsong ett av grey's anatomy. han köpte den till mig, fast det kanske jag redan har skrivit? hur som helst. ballerinan blev tokglad och sen sa jag att han nu också skulle bli fast i serien. det går ju inte att inte gilla den.

imorgon blir det mysdag med klassen. vi ska till ett badställe där det ska grillas och sånt. tydligen ska vi dit först vid två men istället stanna till kvällen. vissa skulle dricka också men jag har inte bestämt än om jag vill göra det eller inte. har fortfarande inte riktigt tagit igen mig sedan kryssningen haha!

nu ska jag sno glass var det tänkt.

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Ooh, härligt med klassdag på stranden! Ska nog också sno lite glass, lät ju supergott!

2:48 em  
Blogger Maria said...

ja det är inte fel :)
fast nu är det dåligt väder så jag undrar hur det här ska gå..

9:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home