Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, maj 20, 2007

Sista lektionen.

har inte blivit mycket dator alls på det lilla lov man haft.
i torsdags.. ja vad gjorde jag då? helt ärligt så kommer jag inte ihåg, får återkomma.
i fredags jobbade jag i alla fall på posten. jag och johanna fick veta att vi får jobba där nästa vecka (alltså den som kommer nu) eftersom vi inte har några lektioner i skolan. så skönt!
jag behöver nämligen bara gå till skolan vid tio imorgon och fixa etikuppgiften. sen ska jag städa min plats och lämna in alla böcker. sen behöver jag inte komma tillbaka förän den 31a maj då man tar studenten. känns skönt!
på tisdag fyller patrik år och på onsdag ska jag på kryssningen. en helt okej vecka alltså, ja mer än okej!

förresten gifte sig pappa och birgitta igår. mycket känslor och mycket trevligt folk. kul att träffa släkten igen! jag har världens gulligaste blivande gudson. i juni döps han, det ska bli trevligt.

men nu måste jag skriva klart en uppsats i samhäll. betygen ska ju sättas imorgon så det gäller att vara klar med allt.
ciao!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är det för kryssning du ska på?

7:34 em  
Blogger Maria said...

Båtkryssning med klassen :) sverige-finland

10:24 em  
Blogger niffin said...

Oj, det händer mycket nu! Trevliga saker - vad härligt! :)

1:10 fm  
Blogger Maria said...

Jaharå det är nice det :D

9:41 fm  
Blogger Paks said...

Jag vet inte om jag gillar den där kryssningen ;)

3:20 em  
Blogger Lisa said...

Slutar ni redan sista? Ojoj, här tar dem inte studenten förrän veckan efter!

7:36 em  
Anonymous Anonym said...

Just det ja! Vet du? Jag kom på vad det var för någon lite efter att jag had skrivit faktiskt...hehe. Ibland tänker man inte ;)
Hoppas ni får kul på den!

10:34 em  
Blogger Maria said...

Paks; Jorå den var ju jätterolig :D

Lisa; Det är för att vi är bäst! haha

Princess; haha sant! vi hade jätteroligt :)

12:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home