Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, maj 26, 2007

Födelsedag, kryssning och middag

vad det ska vara svårt att hitta tid att sitta här nuförtiden!
så en liten uppdatering av veckan som gått.

måndag; betygen sattes! skönt som fan. äntligen kunde man slappna av och bara njuta. ingen mer skola förän 31a maj känns inte fel det heller.

tisdag; jobb på posten tillsammans med johanna. skulle ha börjat halv sju men lyckades försova mig. kom i alla fall bara en kvart försent så det var inte så farligt ändå.
på kvällen åkte jag och patrik in till stan. det var ju min älsklings födelsedag! så vi åkte till restaurang där jag bjöd honom på maten. ett sjukt mysigt thai ställe på söder. sen fick han en present av mig. en ram med ett foto på oss inuti. han blev jätteglad min söta pojke.

onsdag; återigen jobb på posten. den här gången försov jag mig inte. på kvällen bar det av på kryssning. något trött var man eftersom man inte sovit så bra de senaste dagarna. men satan vad roligt det var! med lite alkohol så har jag fan den bästa klassen som finns haha! nej men det blev verkligen lyckat.

torsdag; kryssningen fortsatte till sju på kvällen. sen åkte jag hem och gick och sov direkt. någon var riktigt trött!

fredag; jobb på posten men inte lika tidigt som tur var. delade bara ut metro. däremot var det en tjej som inte kom så jag fick ta två pass. var ute i fem timmar och delade! helt galet. men som tur var följde lasse med på andra passet, sen bjöd han på glass efteråt eftersom jag varit så duktig. höhö. jag tjänar i alla fall bra den här veckan och pengar är aldrig fel! sen fick jag påsklönen i fredags också. det var nice! shopping shopping shopping.
på kvällen åkte jag och patrik till en grekisk restaurang inne i stan som han bjöd mig på. han är ju bara för bra den killen!

lördag; ja idag då. sov hos patrik igår och kom ganska nyligen hem. skulle ha följt med till hågelby för att höra på min syster som ska sjunga. men vi började bråka och jag börjar bli så less på en del saker som jag inte tänker gå in på här i bloggen. men känner väll inte riktigt för att göra något sådant för henne just nu. så här sitter man och mamma och anna har precis dragit. jag ska nog gå och hämta lite glass. vid fyra slutar patrik jobba och då ska jag med hem till honom för hans bröder och farmor kommer över. ska ju fira att han är tjugo!

vi hörs senare. ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej gumman! Vilken kille du har ;D

6:40 em  
Blogger Maria said...

ja underbar jävel!

9:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home