Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, maj 16, 2007

Kristet ledigt.

nej jag tycker inte att vi borde gå i skolan imorgon.
men är det inte konstigt att nästan hela sverige är lediga imorgon pga en kristen anledning? tänker folk ens på det?
borde man inte vara ledig för andra anledningar istället? som min födelsedag tillexempel! något alla borde fira. höhö.

lite uppdateringar.
- jag tackade nej till jobbet på restaurangen i alla fall. är för trött för att gå in på detaljer varför. men det har med lite väl flörtiga medarbetare att göra, och en jobbig känsla i magen vid tanken om att gå hem själv mitt i natten vid tre på morgonen.
- min älskling har fått jobb på the voice i sommar. är så glad för hans skull!
- om jag fixar en ganska enkel uppgift på måndag så får jag mvg i etiken. tjoho!

3 Comments:

Blogger MissTaken said...

Precis haha :P

Låter toppen det andra ;)

9:42 em  
Blogger Paks said...

Tycker det var ett klokt beslut att tacka nej. Förstår att det inte kan vara en så kul känsla att gå hem själv mitt i natten. Hoppas det går bra med uppgiften!

12:18 em  
Blogger Maria said...

misstaken; absolut!

paks; nää det var svårt men insåg att det var det bästa

2:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home