Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, april 14, 2007

Ansökan klar.

nu har jag sökt till högskolan. fem olika program har jag valt så jag får hoppas att jag kommer in på något av dem.
första är självklart journalistik. men sen är det några datorprogram också med inriktning på företagsekonomi. enda ekonomiämnet som jag har varit duktig i haha!

idag har jag varit hos sarah som jag förfestade hos i torsdags. var där för att hämta korkskruven som jag lämnade kvar då. vi pratade lite om allt möjligt och sen skulle hon hem till sina föräldrar för att grilla.

ikväll vill jag ut och festa. fredrik är dum i huvudet och det är nog jag med. så istället för att behöva sitta hemma och tänka så vill jag ha roligt. får se hur det blir med det.

edit. fredrik är inte alls dum i huvudet. missförstånd missförstånd. vi har pratat i telefon nu och allt är som det ska igen. plötsligt mår jag tio gånger bättre.

6 Comments:

Blogger Paks said...

Oj oj hoppas du kommer in :)
Var har du sökt ngnstans?

Skönt att du o Fredrik har pratat, och att du mår 10 ggr bättre :) kram gumman.

8:59 em  
Blogger Aradil said...

Håller tummarna för att du kommer in på ditt förstahandsval!

9:14 fm  
Blogger Maria - FashionFame said...

Spännande! Hoppas du kommer in på det du vill :)

5:01 em  
Blogger Maria said...

Paks; Södertörn och sthlms universitet

Aradil; Tack tjejen!!

Maria; Aaa jag med :)

11:03 em  
Blogger Paks said...

Ooo Södertörn e trevligt! Hoppas du verkligen kommer in :D

9:02 fm  
Blogger Maria said...

Jag har hört att det ska vara dåligt studentliv där.. men det är enda skolan i sthlm som har 180p journalistik.

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home