Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 13, 2007

Gå och lägg dig.

jag är sjukt bakis idag. aldrig förr har jag varit så full innan jag ens kommit in på krogen.
förfesten blev ganska ordentlig alltså.
men jag kom in i alla fall och väll inne drack jag inte mer än två drinkar. jag hade redan fått tillräckligt.

fullt av folk man visste om eller kände. och värst av allt. så gott som alla mina ex var där.
men jag hade en väldigt trevlig kväll i alla fall. det bästa var nästan att cissi hade bilen. nej hon körde inte alkoholpåverkad för hon har blivit sjuk så hon drack inte alls. så man fick åka bil hem. det var nice!

nu skulle jag gärna gå och lägga mig igen men jag ska jobba på posten. springa i trappor.
stackars huvud. stackars huvud. stackars huvud.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men galet roligt var det må jag säga :D

12:43 em  
Blogger Maria said...

jaharå absolut! :D

4:19 em  
Blogger Paks said...

Duktig flicka som vet när det e dags att sluta ;)
Uj uj massa ex, aldrig bra, men jag e glad att du hade roligt! kram på dig!

6:40 em  
Blogger MissTaken said...

ajajaj :P Hoppas det gick bra idag trots allt ;)

10:55 em  
Blogger Maria said...

Paks; Haha jag borde ha slutat tidigare kan jag lova dig!

Misstaken; Haha det var en seg dag men nu mår jag bra!

11:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home