Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, mars 28, 2007

Min drömväska! Ja nästan

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

idag var jag på vip outlet med cissi eftersom jag har haft kontakt med don donnas förra ägare ett tag. han erbjöd mig att ta med en kompis till outleten dagen innan det började med andra som fått samma erbjudande. underbart! så väskan ovan från friis & company blev det. visst påmminer den mycket om chanels väska? som jag har velat ha enda sedan jag såg mary-kate bära den för första gången.

och vet ni vad? jag och cissi (hon köpte en vit liknande fast lite större) fick våra väskor gratis! han sa att det var en påskpresent. snällare människa får man leta efter! gissa om man är glad nu.

och inte nog med det. jag kom med i fotokursen som är en fortsättning på den jag avslutade idag. så från och med nästa vecka så kommer tre gånger till. aaah är så glad!

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

oj hur känner du den ägaren?

12:29 fm  
Blogger . said...

fräääänt som faen! :D

12:37 fm  
Blogger niffin said...

Wii, så härligt med goda, glada nyheter! :P

1:00 fm  
Blogger Maria said...

Anonym; Genom pappas sambo. Har varit där förut och sen när han fick veta att jag var intresserad av mode så har vi haft mailkontakt där han har berättat om sina märken.

Johanna; Haha tackar!

Soul_bird; Ja det är inte fel :)

9:44 fm  
Blogger Aradil said...

Så mycket skoj på en gång!
Ska blir kul att höra hur det går med fotokursen framöver :)

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh! Vad kul att du får fortsätta fotokursen!! Gött!!
Kul med gratisväska med ;)

11:22 fm  
Blogger Stina said...

Nämen , kul att det händer roliga saker, gumman. Kram Stina

11:36 fm  
Blogger Maria said...

Aradil; Hihi ja nu blir det ju ännu tuffare och man borde lära sig massor!

Princess; Hihi ja underbart!

Stina; Tack tjejen!

3:18 em  
Blogger Lisa said...

Ooh, vilje fin!

6:16 em  
Blogger Sparkling said...

röd, snygg och gratis kan det bli bättre haha!

11:30 em  
Blogger MissTaken said...

åh grattis är kul :D
Himla cool väska även om det inte är riktigt min stil :P

11:34 em  
Blogger MissTaken said...

gratis ska det stå inte graTTis ;P

11:34 em  
Blogger Maria said...

Lisa; Hihi tack

Sparkling; Näää haha

misstaken; hihi ja inte alls fel

7:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home