Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 12, 2007

Crazy days

okej här är det snabba puckar.
när jag vaknade imorse var inställningen: sälj så många biljetter du kan idag, ha skitkul ikväll.
nu är inställningen: tala om för alla att skivan är flyttad, ha skitkul ikväll.

det är nämligen så att vi hade väldigt svårt för att sälja våra biljetter. varför? för att fyra andra klasser på mitt gymnasium har gått ihop och har en skiva tillsammans. alla pratar om den och alla ska gå på den. behöver jag förklara mer?
så vi har lyckats få flytta våran skiva till i maj, troligtvist 7e men det är inte säkert än.

jag själv har flera kompisar som ska på skivan ikväll så den ska jag också till! så för mig är det här bara positivt. då kan ju jag festa med mina kompisar och sen kan de komma på min skiva sen i maj. lovely!

idag var jag med johanna i huddinge först. hon skulle hämta sina skor som hon klackat om och sen åt vi på donken. efter det drog jag till ange för att få min biljett och sen hem. var bara där i några minuter för sen berättade min syster att vi fått pengar av farmor i försenad påskpresent. woho! så vi drog till centrum och jag köpte tunika och hårband från H&M.

den här dagen blev ju bättre än väntat. nu ska jag äta. sen blir det smink och hårplattning. efter det drar jag till sarah för förfest.