Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, april 06, 2007

snön föll utan tanke att stanna.

jag och min syster tog en promenad till affären och köpte glass. återigen fick vi en möjlighet att prata på om allt, vilket var ett tag sedan. anna är den enda som vet så gott som allt om mig. och jag tror att det gäller tvärtom också. det är skönt när man verkligen kan lita på någon. lätta på hjärtat helt och hållet utan att behöva känna ångest att det ska spridas. det är en trevlig känsla.
på vägen hem började det snöa. något chockerande då det var runt 14 plusgrader och sol, men snön föll i alla fall. vädret är riktigt skumt nuförtiden. som tur var så smälte den bort direkt.

fredrik och jag tar det väldigt lugnt just nu. (läs: träffas inte alls)
men det beror inte på att det är något fel mellan oss. det är hans ex som är helt störd så han behöver åka iväg ett tag, det var i alla fall så han förklarade det.
jag saknar honom massor och vill förklara det för honom. men istället säger jag bara att jag förstår och att jag tror honom när han säger att han hör av sig när allt lugnar ner sig.
men jag saknar honom. massor.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

usch va jag känner igen mig i det sista du skrev. sitter i en näst intill likadan situation.. jag vet hur det känns! :/ hoppas det ordnar upp sig snart :)

6:02 em  
Blogger Paks said...

Jag känner igen det där. Jag förstår att han måste tycka det är väldigt jobbigt. men du ta mod och prata med honom, säg att du saknar honom och att du finns där, ifall han behöver någon att prata med o så. Vet att det låter klyschigt, men för min pojke blev det lättare för honom att hantera sitt ex då.

6:20 em  
Blogger Maria said...

Ange; Sånt är inte kul! Säger detsamma till dig

Paks; Jo det är klart, men jag ska hålla mig borta tills han tar kontakt, ibland behöver man tid för sig själv också

10:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home