Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, mars 29, 2007

glada dagar

nu ska jag snart fortsätta att plugga till affärsjuridikprovet som vi har imorgon.
men innan det vill man ju skriva av sig lite, visst?

imorgon blir det jobb på posten som start på lovet. himla trevligt faktiskt. sen om det inte blir försent så kommer jag klippa mig efteråt. är lite nervös då jag börjat få långt hår och vill att det ska fortsätta så, frisörer har ju en förmåga att klippa för mycket. men jag ska försöka vara övertydlig med att jag inte vill att de ska ta för mycket på längden.

på lovet lär jag få jobba på posten. jippey! enda nackdelen är att jag då börjar halv sju på mornarna och måste gå upp vid femtiden. jag är inte världens bästa när det kommer till tidiga mornar. lär somna på tåget och vakna upp i märsta haha! slutstation alltså för er som inte åker mitt tåg hehe.
dags att plugga. hörs senare darlings.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Slutstation för er som inte åker mitt tåg? *trög* Vilken post jobbar du eftersom du måste åka tåg?
Påsklov nästa vecka i Sthlm?

5:23 em  
Blogger Thina said...

gaah jag saknar dig! Det känns som det har blivit ett stort hål emellan oss :( (Sen att jag varit något absent, det är inget vi behöver prata högt om... (A) hehe) Fan va duktig du är då... Pluggar. Det borde jag med göra, har en hemtenta i religion med deadline imorron att göra... *ignorerar* haha Puss!

5:29 em  
Blogger Paks said...

*gråter* jag saknar dig också ju! Jag hatar dina prov! Det är så tidsödande för dig! Jag har iofs tentaperiod nu, men jag kan väl få klaga ialla fall! Ser dig aldrig och jag saaaaaaaknar dig! *gnäll*

7:17 em  
Blogger Maria said...

Malin; Ja alltså jag menar att jag kommer somna och hamna i märsta som är slutstationen :P
Jag jobbar på söder
Yes nu har vi påsklov :D

Thina; Nejdå inga hål! Det är jag som har hållit mig på avstånd, men nu äre lov så nu äre bättre!
lycka till på hemtentan :)

Paks; I'm right here ;)

7:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home