Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, april 05, 2007

Glad Påsk!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

nu är man klar med arbetet. känns både skönt och tråkigt. skönt för att sova är såå lockande just nu. har varit trött konstant de senaste dagarna så att vakna upp imorgon utvilad.. det måste vara den största lyckan för stunden tror jag.
tråkigt är dock att jag och brevbäraren benny hade skitkul ihop! kommer sakna att jobba med honom. men, men vi lär ju ses när jag kommer dit på fredagar och sen i sommar.
och om sommaren! nu är det bestämt när jag får jobba. 28e juni till 3e augusti. lite mer än fem veckor vilket är perfekt. betyder dock att jag inte åker till finland vilket kommer kännas konstigt. landet är ju speciellt för mig. men samtidigt brukar jag bli ganska uttråkad snabbt där.

nu ska jag vila mig lite. ciao!

12 Comments:

Blogger Thina said...

sa du... Benny?! :-O Hälsa honom att jag älskar honom!!!!!!!!! HAHAHA
*galen, jag vet :D*
Har saknat dig!!

9:23 em  
Anonymous Anonym said...

Haha!! Knäppa Thina är igång som vanligt ;)

Förstår att du måste vara trött nu gumman. Fattar inte hur du har orkat upp så tidigt! Skulle aldrig jag klara haha!!
Glad påsk på dig! Puss och kram!

11:06 em  
Blogger Aradil said...

Skönt att du får sova ut lite nu, men kul att du trivts på jobbet och att du får jobba så mycket i sommar! Sov gott och ha en riktigt skön påskhelg!

11:24 em  
Blogger MissTaken said...

Skönt att veta man har jobb över sommaren ;) Ha en fin påsk!

11:38 em  
Blogger Paks said...

Jag har också saaaaaaaaknat dig! Du får inte vara borta så här länge jag blir ju galen av saknad! :( Men jag gillar att du hellre jobbar än åker till Finland!

10:27 fm  
Blogger Maria said...

Thina; Haha bara för namnets skull?

Princess; hahah precis!
nää jag fattar det inte själv ;)
Glad Påsk!

Aradil; Detsamma tjejen :)

Paks; Haha du gör det va?

3:34 em  
Blogger niffin said...

Glad Påsk Märaja!! :P

3:49 em  
Anonymous Anonym said...

Glad posk fron sparkling in usa

4:34 em  
Blogger Paks said...

Jaharå! jag tycker inte om Finland ;) jag håller dessutom på att ordna en andra blogg, men jag förklarar mer om varför. den andra kommer naturligtvis vara kvar, men den läser folk som jag inte vill ska läsa.

6:19 em  
Blogger Maria said...

Soul_Bird; Detsamma :)

Sparkling; Glad Påsk och hoppas du har det bra

Paks; aha! okaj förstår

10:18 fm  
Blogger Thina said...

Ja, vaddå då? :P Han är kanske snäll, men det vet ju inte jag, för jag känner honom inte, å då får man gå på namnet! ^^

7:32 em  
Blogger Maria said...

han är snäll också :P

12:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home