Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, mars 30, 2007

Nyklippt

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

idag har man jobbat på posten. joh älskade nog mig när jag skickade upp henne till nionde våningen och sedan kom på att det var en annan port som hon skulle till. ringde när hon hade kommit högst upp och sa att det bara var och åka ner igen, haha!

måndag till torsdag är det nu bestämt att jag ska jobba. halv sju börjar jag. satan. men slutar vid tre så det är nice. kan gå runt i stan och fundera på vad jag ska lägga lönen på, väldigt nice.

ovan ser ni resultatet av dagens frisörbesök.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh! Söta Maria! Det blev ju ett bra klipp :)

9:37 em  
Blogger Paks said...

Det blev jättesnyggt! Men du om man sedan har hela eftermiddagen så är det värt det ;)

9:37 em  
Blogger MissTaken said...

snyyyggt!!! ;)

9:58 em  
Blogger Mill said...

Very nice! Blir så imponerad av dig och att du orkar publicera på två ställen! You go girl!

11:54 em  
Blogger niffin said...

Jättesnyggt!! :)

2:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Super snyggt Maria! Hoppas du blev nöjd, för det ska du vara :)

8:46 fm  
Blogger Maria said...

Princess; Hihi tack sötnos!

Paks; Tack! Får se om jag tycker det halv fem när jag måste gå upp :P

misstaken; Tack så mycket!

Mill; Haha aa fast jag har börjat bli väldigt seg här :P

Soul_bird; tack tjejen

Ange; Hihi tack söt du är

6:58 em  
Blogger . said...

FRÄNT SOM FAN :D

11:30 fm  
Blogger Maria said...

haha tack tjejen!

12:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home