Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, mars 31, 2007

Fröken trötter

ääääntligen hemma!
fem prov har skrivits idag. det var dags för högskoleprovet och jag är helt slutkörd. avslutades med en skrivdel. fem långa texter att läsa och svara frågor om. jag har ingen aning om vad jag skrev var så trött vid det laget att ni anar inte.

efter provet drog jag i alla fall till älvsjö och träffade fredrik.
(uppdatering jag lämnat ute; anders ville inte träffas mer. jag var ledsen tills jag träffade fredrik.)
hur som helst. han bjöd mig på glass och vi pratade massor. jätteskönt och sitta i solen och göra... ingenting. precis vad jag behövde!

nu ska jag hoppa in i duschen.

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Hoppas proven gick bra, nu fårdu ta't lugnt ett tag!

12:24 em  
Blogger Maria said...

haha imorgon börjar jag jobba och börjar då halv sju varje dag fram till torsdag... så det blir nog inte så lugnt :P

4:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home