Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, april 01, 2007

något jag inte hade velat missa.

idag drog jag ner till centrum för att möta fredrik en snabbis. han ska på kryssning med en kompis så vi ses inte förän på tisdag så vi ville hinna träffas innan det. blev dock ett kort möte där det mest var några få pussar och sen var han tvungen att sticka med tåget, men i alla fall.

på tisdag ska i alla fall han ringa mig när jag slutar jobba vid tre. (det enda som är bra med att börja halv sju är att man slutar tidigt.)
då ska vi till djurgården för att gå en promenad. så mysigt! hans förslag också. me like this guy.

ni är säkert förvirrade och vill veta mer hur allting gick till gissar jag? men jag är inte redo att skriva om det än. kanske en annan dag. hur som helst så kommer inte jag och anders träffas mer och så får det vara. jag överlever ju, det var nog till och med för det bästa. för annars hade jag inte fått chansen att lära känna fredrik. något jag inte hade velat missa.

6 Comments:

Blogger Keers. said...

Jag tänkte berätta att jag har bytt blogg och skriver numera under namnet Keerst. (f.d K) Hoppas du fortsätter läsa och att allt är prima med dig! :)

7:57 em  
Blogger Maria said...

Jarå klart jag kommer :)

8:05 em  
Blogger . said...

VÅRKÄNSLOOOOR, love is in the air =D

6:04 em  
Blogger Maria said...

that's right sistaaah! ;)

7:41 em  
Blogger Paks said...

*försöker hänga med i svängarna*
Okej nu e jag med! Anders är en skitstövel och Fredrik är en gosig nallebjörn :D Okej jag e med. Men jag saknar dig maria! det var så länge sen vi prata och jag saknar det massor! jag får väl göra banners för Nilo så länge ;)

3:33 em  
Blogger Maria said...

Haha ja gör så!

6:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home