Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, mars 04, 2007

One tree hill

åh så bra det var idag! man blir ju alldeles tårögd.
jag undrar om jag har ändrat andra människors liv till det bättre. eller det sämre.
det är sånt man inte tänker på. som man nog borde göra.
nej nu längtar jag till nästa söndag!

den här helgen har varit fullproppad. i lördags började dagen med att hela svenska släkten åkte till globen centrum för att se min syster vara med i en sångtävling. tyvärr vann hon inte men hon gjorde ett ruskigt bra uppträdande som eventuellt kommer att komma upp på aftonbladets hemsida. i will let you know.
efter tävlingen så åkte jag hem för att byta om och sen drog jag till hammarby sjöstad för att gå på restaurang med min farbror. hans artonårspresent till mig som har blivit lite försenad.
himla trevligt och skönt att bara sitta och prata.
efter det drog jag direkt till stan för att gå till club clara tillsammans med cissi, michelle och thessan. hade riktigt roligt!

idag är jag trött och seg. nu är även lovet över, tradigt.

4 Comments:

Blogger Stina said...

Spännande. Kram Stina

1:11 em  
Blogger Maria said...

Jarå :)

5:41 em  
Blogger Stina said...

Tack och storkramen till dig. Stina

7:26 em  
Blogger Maria said...

Varsågod :)

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home