Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, februari 20, 2007

hela ansiktet sken upp.

åh tiden går fort! cornelia är två månader idag. hon växer så det knakar och är både starkare, piggare och mer nyfiken än tidigare.
som idag när jag matade henne. satan vilket tag hon hade om mitt pekfinger, borrade in naglarna gjorde hon också. här får man för att man ger henne föda!
sen låg vi på min säng och jag gjorde en övning då jag lyfte henne närmare och längre ifrån mitt ansikte samtidigt som jag sa knäppa saker. åh vad hon skrattade! nej inte så man hörde, det har hon inte lärt sig än men så att hela ansiktet sken upp. då känns det bra i än.

vi var på kth med klassen idag. det är ett himla stort område! kände mig vilsen.
sen har resan till cypern bokats. yes. jag, michelle och cissi drar dit den 10e augusti. jag längtar!
detta betyder dock köpstopp för ballerinan och jag letar jobb som tusan. det bästa är att jag inte behöver betala den största summan förän i juni så jag har ett tag på mig att få ihop slantarna.
sen fickpengarna tjänar jag ihop på sommarjobb. antingen som brevbärare eller på trygghansa. jag har allt utklurat! så duktig. höhö
så ayia napa i sommar, woohooo!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gaaaah synd att ni inte åkte tidigare, jag åker därifrån den 7 augusti:/ Och acke ska också dit men åker typ hem samtidigt som jag också, rackarungar! :( :D

9:20 fm  
Blogger Maria said...

Ja juste! Fan då :P
Vi kunde inte åka tidigare eftersom Cissi jobbar typ enda fram till dagen som vi åker hehe

3:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home