Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, februari 25, 2007

skönhetssömn stämmer verkligen inte in på mig.

jag har inte förklarat så mycket för er men idag skulle jag ha haft en fotografering.
en provfotografering rättare sagt och om den skulle ha gått bra så skulle jag kommit med i deras agentur. spännande visst?

jag vaknade imorse med sönderkliad hud, svullnade ögon och förkylning. fan fan fan.
jag som har varit så duktig med att inte klia de senaste två veckorna, ja enda sedan jag fick veta att de ville att ja skulle provfotograferas. så varför idag? blev så ledsen och tyckte att det var så himla typiskt.
men jag vägrade ringa fotografen och säga att jag inte kunde komma. har man fått chansen så ska man ta den och inte klaga på "små saker". så jag smörjde, drack massa vatten och satte gurka över ögonen ett tag. men det blev aldrig någon förbättring. min sista förhoppning var att sminkningen skulle kunna dölja. men självförtroendet var då inte på topp vilket det behöver vara när man ska posa.

och så ringde en av dem som jobbade på agenturen. vi var tvugna att flytta fram min fotografering till en annan dag eftersom den de höll på med nu hade dragit ut över tiden. åh så glad jag blev! precis vad jag behövde.
nu får jag fler dager på mig att få ordning på huden.

jag tror inte att jag ska sova kvällen innan. det här med skönhetssömn stämmer verkligen inte in på mig.

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gud va kul att bli fotograferad :D Det skulle jag med prova, du får berätta allt sen hur det gick när du varit där! Och vilken tur du hade att dom ville flytta fram :)

3:25 em  
Anonymous Anonym said...

tur du hade! hur har du fått denna möjlighet?

3:35 em  
Blogger Maria said...

Ange; Hihi I will! och aaa det hade jag

Anonym; De hittade mig och undrade om jag var intresserad :)

3:37 em  
Anonymous Anonym said...

Det började med maximal otur (minst sagt). Men däremot var det VERKLIGEN tur att de fick flytta fram det tills en annan dag.
Hoppas det går skitbra när det väl är dags ;)

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

oj på internet då lr?
låter ju lovande!

4:02 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken tur...

1:27 em  
Blogger Maria said...

Sarah; Hehe aa det hoppas jag också

Anonym; Arå, så de ska bli trevligt.

Mia; Hehe jo

1:52 em  
Blogger Paks said...

Tur i oturen som det heter. Nej Skönhetssömn stämmer inte på mig heller.

4:33 em  
Blogger Maria said...

Nee sömn är bara bråk för min hud

4:35 em  
Anonymous Anonym said...

Näe inte alltid det stämmer på mej heller =/

8:56 em  
Blogger Maria said...

Det är dumt!

10:03 em  
Blogger Aradil said...

Vilken tur du hade och så spännande det ska bli!
Lycka till när det är dags!

11:08 em  
Blogger Maria said...

Hehe jo verkligen
Tack så mycket!

1:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home