Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, februari 24, 2007

med johan glans bland annat!

imorgon blev det inget bloggande. antingen för att jag var så trött efter att ha sprungit i höghus och delat ut post. men satan vad kul det var! lär få jobb på fredagar, inte varje men när de behöver folk. får jag jobb i sommar så måste jag gå upp halv sju på morgonen.. åh ballerinan som älskar mornar, eller inte. men men vad gör man inte för lite pengar?

idag kommer farmor och T över för att äta lunch här. sen ska de passa cornelia och vi åker på teater. kvarteret skatan blir det. med johan glans bland annat! åh så kul det ska bli att se honom live. hade hoppats på magnus betnér också men han är tydligen inte med. attans.

nej nu ska jag äta frukost. ciao!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh! Vad kul med teater! Ha nu redigt skoj!

10:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Ååh teater som är så roligt :D Magnus Betnér såg jag sist på tåget till GBG :) Han ser precis likadan ut i verkligheten som på TV :P Haha!

11:35 fm  
Anonymous Anonym said...

ÅH KVARTERET SKATAN ÄR JU BÄÄÄST! :) johan glans & David batra, de är helt klart bäst! :D

11:41 fm  
Blogger Maria said...

princess; hihi det ska jag ha!

ange; ååååh jag är avis!

jonna; ja de är så roliga :)

12:09 em  
Blogger niffin said...

Du får nog jättekul - de är så bra ju! :D

1:33 em  
Blogger Maria said...

Ja riktigt kul hade jag :)

2:07 em  
Anonymous Anonym said...

låter ju kul med posten ;)

8:55 em  
Blogger Maria said...

Jaharå! Uthålighet som satan kommer man få :P

10:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home