Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, februari 21, 2007

1 år grattis MiaBallerina!

nu är det exakt ett år sedan jag startade bloggen. tufft! det har gått fort. samtidigt känns det som om jag alltid har bloggat.

"kort" sammanfattning av hur mitt år har sett ut enligt bloggen, måndasvis.

Februari 06 Inte många inlägg. Inte så konstigt kanske heller då jag startade den så sent i månaden. Jag fördjupade mig bland annat på ämnet kärlek
Så varför är den då så viktig? Den enda erfarenhet man har av den är att den tar slut så varför vill man fortsätta att falla?
och även ämnet syskon.
Jag antar att om jag och Anna bara hade varit vänner så hade vi aldrig klarat av varandra för vi är så himla olika personer.

Mars 06 klart fler inlägg. jag skrev om Agnes konserten som jag och anna var på i slutet av februari. minnen! mycket om skolan och vardagliga saker plus mina funderingar. yes de var helt klart vanligare då. har jag slutat att tänka? eller bara tröttnat på att skriva ner dem...
köpte även min rosa mobil som jag fortfarande har denna månad.

April 06 mycket långa inlägg. om både den ena och det andra. mycket bilder på kära mandy moore. fick även mina rosa skor av mor som jag var så stolt över. det var även här som jag började bli mer och mer intresserad av kläder. johanna hade nog stort inflytande över mig.

Maj 06 mycket tankar kring hjärtat. brydde mig fortfarande då om vad som egentligen var fel på mig. det var innan jag tröttnade på läkarnas impotens. det var även denna månad som jag spelade min sista handbollsmatch. det var i maj som jag fick berätta för er på bloggen att jag skulle bli storasyster igen. själv fick jag veta det under april.

Juni 06 sommarlov! ballerinan var klar med tvåan på gymnasiet. kämpade med mina dåliga matvanor. åt så gott som aldrig. en måltid per dag ansågs räcka. jag vägde 47 kg.

Juli 06 mycket inlägg om kommande bebisen. mina tankar och namnförslag. vi åkte till gotland och jag mådde förresten psykiskt bättre i juli. åt bättre och hade inge knäppa tankar, ja sällan i alla fall.

Augusti 06 jag började månaden med att lägga upp bilder från gotland. gjorde en lista där jag avslöjade hundra saker om mig själv, och det blev en hel del avslöjande.var även på the voice konsterten och hade himla kul! sen började man trean. sista året på gymnasiet! började även med dagens outfit i bloggen.

September 06 mycket blodprov, inga svar. fler bilder på min outfit. inser att jag hade en ganska tråkig stil då, yes den har ändrats ganska rejält. var även blondare då än vad jag är nu. klagade över mina problem då killar jag började gilla alltid hittade någon annan. färgade förresten håret i mitten av september ser jag nu. jag var även brun då. vad fint, längtar till sommaren!

Oktober 06 månaden då jag pluggade tokmycket till naturprovet men där min dumma lärare satte mvg frågor och sa att de var vg och jag fick bara g. svordomar. klippte även håret. Emma ramlade av hästen och fick åka till sjukhuset. jag var livrädd men som tur klarade hon sig fint och ingen operation krävdes. köpte agnes nya skiva och åkte även till italien med cissi. lycka! var även och hälsade på trygghansa inför praktiken.

November 06 månaden började med att jag skrev om italien i flera långa inlägg. min praktik började också och det var fem härliga veckor. jag trodde även på britney. hon gjorde slut med kevin och färgade håret blont. hon verkade så lycklig, men det visade sig att efter kevin så gick det bara nerför för den damen. tror även att det var i november som vi bestämde oss för namnet cornelia till min lillasyster, men det kan ha varit tidigare. det var här någonstans som jag slutade med dagens outfit. köpte min älskade kamera!

December 06 blev jag arton! cornelia föddes! ljuvliga månad.

Januari 07 nytt år som helt klart skulle se annorlundare ut mot mitt tidigare. mycket mer krogen tillexempel. åkte även till göteborg för att hälsa på andreas och mina andra vänner som bor där. trevligt! om vi bortser andreas biten.

Februari 07 ja denna månad då. planerat resan till cypern! bokat också. nice.

så ett år har gått, vi får se om det blir ett år till. än har jag inte tänk lägga av i alla fall.

9 Comments:

Blogger Mirela said...

måste säga att det har varit ett nöje att läsa din blogg ;)

8:15 em  
Blogger Maria said...

Hihi tack gumman!

8:43 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis på 1 års-dagen :D

10:56 em  
Blogger Aradil said...

Grattis på 1-årsdagen!
Hoppas du fortsätter blogga länge till :)

11:23 em  
Anonymous Anonym said...

Året går snabbt, bra att du har hållt dig till samma blogg, jag har flyttat alldelles för mycket, men bloggat sedan sept 05.
Man blir lätt beroende!
Keep on blogging!
Lycka till med bebin, själv har jag en sjumånaders, tredje i raden vill säga...

2:08 em  
Blogger Maria said...

misstaken; hehe tackar

aradil; söt du är! hoppas jag också :)

isabella; hehe aa det blir man verkligen!
Åh vad härligt!

4:34 em  
Blogger Lisa said...

Grattis till jubileet!

7:15 em  
Blogger niffin said...

Grattis på 1-årsdan! (Du vet väl att det var din blogg som fick igång mig.:P

8:59 em  
Blogger Maria said...

tackar!
åh jasså är det sant? :D

9:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home