Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, februari 27, 2007

13 timmar

vaknade klockan ett idag och blev förvånad. jag gick ju och la mig redan tolv igår! så här länge skulle jag inte sova. men men är väll sånt som händer.

igår var jag på vårdcentralen och som jag trodde var det en infektion som jag fått i ansiktet. fick tabletter och salvor och redan idag ser det mycket bättre ut! tack L!
äntligen en kille som vet vad han pratar om. de andra på vårdcentralen är alldeles för okunniga.
efter det var jag bara hemma. som att jag går ut mer när jag ser ut som jag gör.
såg på john tucker must die och på kvällen blev det cityakuten.

idag däremot ser huden mycket bättre ut! känns lite stram och är röd på vissa ställen men inga tecken av infektionen alls. underbart!
så idag skulle jag kunna sticka ut men är ändå lite seg så vi får se vad jag hittar på.

ciao!

4 Comments:

Blogger Paks said...

Vad skönt gumman! Måste va en lättnad o hitta ngn idiot på vårdcentralen som inte e en idiot :P

3:28 em  
Blogger Maria said...

haha precis!

3:59 em  
Blogger Stina said...

Bra att du fått hjälp!
Kram Stina
Trevlig blogg.

10:30 em  
Blogger Maria said...

Ja verkligen :)
Åh tack!

10:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home