Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, februari 28, 2007

Shopping!

Photobucket - Video and Image Hosting

idag åkte jag, cornelia och pappas sambo till solna för att gå på outlet.
jag hittade väskan ovan från friis & company. fick den för 300 kronor! gissa om den var nedsänkt i pris. med tanke på att min syster har köpt en liknande som är mindre som kostade 600. så jag är nöjd!
sen gick vi vidare på bokrea och då hittade jag boken rivalerna av lesley lokko som verkar bra. fick den för 49 kronor och det var ingen pocketbok så återigen nöjd.

goodie dag men nu är jag trött i benen hehe.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

rivalerna är grym, du har massa härlig läsning framför dig!

7:35 em  
Blogger Stina said...

Tack!, snälla.

Förstår att du blev nöjd med den där snygga väskan. Kram Stina

7:54 em  
Blogger Maria said...

anonym; åh låter bra! :)

hemma på landet; hihi tack så mycket!

7:58 em  
Blogger Sandra said...

snygg väska!!

11:26 em  
Blogger niffin said...

Vilka kap!! :P

1:45 fm  
Blogger Maria said...

Sandra; Tack så mycket :)

Soul_bird; Hihi aa

5:00 em  
Anonymous Anonym said...

nice bag ;)

8:53 em  
Blogger Maria said...

Thank you!

9:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home