Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, mars 02, 2007

Fredag

Photobucket - Video and Image Hosting

igår blev det shopping med mamma och syster. jag fick en söt tubtopp från h&m och ett halsband från I.Me.My. trevligt!

ikväll kommer anders över för att äta middag med mig, anna, mamma, hennes pojkvän och hans två söner. första gången som han ska träffa dem så det är lite speciellt.
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. har sjukt ont i magen men har tagit en värktablett så jag hoppas att det går över. ska nog titta på lite fler gamla avsnitt av gilmore girls. ser om säsong 1 vilket är roligt.

nej dags att hoppa in i duschen. ciao!

10 Comments:

Blogger Aradil said...

Vilken mysig bild!
Låter inget vidare med magen, hoppas du känner dig bättre nu...

6:04 em  
Blogger Lisa said...

Riktigt fin bild, duktigt du är! :)

9:03 em  
Blogger Stina said...

Hoppas att kvällen blev bra och att du får en trevlig helg. Kram Stina

9:37 em  
Blogger Paks said...

Bilden e så mysig. :)

4:44 em  
Blogger Maria said...

Aradil; Tack så mycket! Jarå nu mår jag bättre

Lisa; Tack gumman!

Hemma på landet; Jorå absolut :)

Paks; Tack!

12:30 em  
Blogger Mie said...

Jag hoppas du fick en mysig kväll o att middagen gick bra!

Jag har oxå blivit en blogger så välkommen in på nya guldkanten!

Kram

2:15 em  
Blogger Maria said...

Mie; Åh spännande!

3:31 em  
Blogger Stina said...

Tack, snälla... Nu blev jag jätteglad. Puss

3:50 em  
Anonymous Anonym said...

ooooh =) Hoppas allt gick fint?! ;)

9:06 em  
Blogger Maria said...

hemma på landet; varsågod :)

misstaken; jarå!

5:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home