Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 10, 2007

Utmanad på nytt

Petra utmanade mig men jag har ju redan gjort listan så jag kör på den här istället. en till lång alltså hehe

Vilken svordom använder du mest?
Helvete säger jag nog ganska mycket
Äger du en iPod?
Inte än
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Halv sju. Sen ställer jag om den till tio i sju och i värsta fall sju och då hoppar jag frukosten.
Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Haha nej
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Yes, älskar att fotografera men känner mig obekväm framför kameran.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Second in command lr vad den hette
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det första skulle nog bli kläder, skulle nog tok shoppa haha. Men sen hoppas jag att jag skulle göra något mer för pengarna också.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, speciellt när jag inte pallar sysslorna hemma.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Brukar inte ha problem med att somna
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Westlife - The love album
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk, gillar inte att dricka bara mjölk (Lät Petras stå kvar eftersom jag tycker precis likadant haha)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jo min syster.
När var senast någon stötte på dig?
På krogen tror jag.
Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag ännu
Använder du huvtröjor?
Ibland men inte så ofta.
Kan du vissla?
Nej men åh vad man har försökt i sina dar.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nix
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Brukar gilla berg och dalbanorna mest
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert hela tiden.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
08?
Tittade du på tecknat när du var liten?
Gör fortfarande ibland!
Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är nog aldrig blyg. Jo i nytt sällskap men det brukar gå över fort.
Vilken film kan du alla replikerna till?
A walk to remember, Just my luck och High School Musical kan jag prata med ganska bra i haha
Äger du några band T-shirts?
Nix tror jag inte
När flög du senast?
I höstas när jag och Cissi var i Italien
Läser du för skojs skull?
Inte lika mycket längre men jag gillar att läsa. Är duktig på att prioritera bort det nuförtiden tyvärr
Pratar du några andra språk?
Engelska och finska
Har du gråtit offentligt?
Beror på vad som menas med offentligt. Fast försig, joo det har jag.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär
Vilka gör du, önskningar eller planer?
En blandning av båda
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid men ibland när man är på det humöret.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Tatuering är jag sugen på, men vet inte vad jag vill ha för någon.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, men han får gärna bestämma vart vi ska gå haha
Kan du kasta macka?
Jaharå! Förut var jag även riktigt duktig
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nix
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn och läsk
Vem var din favoritlärare?
När? I gymnasiet har jag ingen... fast i högstadiet gillade jag min mattelärare/idrottslärare. Hade honom i båda.
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Vad fel ordet ras låter. Men om det är någon med annan bakgrund som räknas så ja.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Han jag träffar nu har ganska många, det är sexigt. Bara det inte blir för mycket.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Går ju där fortfarande. Älskade psykologi när vi hade det.
Gillar du att flyga flygplan?
Både och, rädslan gör att man får en kick.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Samma humor viktigt... romantisk också så att det inte blir ett kompis förhållande.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Tror jag inte
När sov du senast på golvet?
Sover aldrig på golvet
Vilken är din favoritdrink?
Smirnoff Ice älskar jag
Gillar du din boendesituation?
Både och
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 12 men 8 fungerar.
Äter du frukost dagligen?
Så ofta jag hinner..
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Sällan, jag gör allt på impuls nästan.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nejdå, jag charmar mig ur allt höhö
Vilken är din favoritfrukt?
Banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nix, de har aldrig påverkat mig ändå.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ibland, i talet kan jag ibland kommentera folk. Fast i skrift är jag ingen stjärna själv.
Tror du på liv på andra planeter?
Jag hoppas på liv på andra planeter
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag har inte varit arg på någon på länge
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Varken eller
Vad var det senaste du åt?
Kakor
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta oftast, tjejer är svåra. Fast sen har jag ju tjejkompisar som jag kommer jättebra överens med också.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma var viljestark och fick sitt förslag igenom. Pappas förslag fick bli mitt andranamn haha
Gillar du senap?
Endast till korv med bröd
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Gå och lägg dig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Inte med min höjdskräck
Sover du på sida, mage eller rygg?
sidan
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Har jag aldrig funderat på.. det får jag tänka på
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nix
Tycker du om att krama folk?
Jag älskar kramar
Skulle du säga att du är trendig?
Gillar inte ordet. Men jag är nog inte otrendig haha
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Det har hänt... jag skulle förklara att jag inte var intresserad.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jag har fått höra att jag är lik Ally McBeal
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har inte sett Star Wars
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Något enormt
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Flera stycken haha
Tycker du att du är attraktiv?
Det händer, tyvärr inte så ofta.
Vad är du allergisk mot?
Nötter och cola
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Så länge båda är med på det så är det okej
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej men förut hade jag svårare för det.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mina föräldrar hade gett mig namnet Robin.

Nu utmanar jag... alla som vill.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag lånar delar av denna lista :P

5:33 em  
Blogger Maria said...

haha gör så!

6:24 em  
Anonymous Anonym said...

meh, det va ju jag som utmana dej :P

9:29 em  
Blogger Maria said...

jaha utmanade du mig med denna? haha bra koll jag har. aja då har jag ju gjort utmaningen i alla fall! hihi

9:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Det var helt ok, att du tog denna istället..:)

2:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home