Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 03, 2007

Göteborg

imorgon åker man då, blev en dag senare än tänkt och kommer därför hem på söndag istället för lördag.
har inte börjat packa än och åker tidigt imorgon... jag är så smart!
men så är jag alltid och det är bäst för mig.. lär glömma hälften hemma men det hör till.

på fredag ska jag möta tobbe och thina inne i stan, kanske sparkling också. det ska bli kul!
då ska jag även leta efter present till pappa. vet inte alls vad än men jag och syster har en b-plan om vi inte hittar något roligare hehe. kan inte säga vad eftersom pappa brukar titta in här ibland.

nej nu borde jag verkligen sätta igång med packningen. ciao!
kommer hem söndag kväll

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha en bra tid i göteborg med vänner och andreas, jag är avundsjuk på dig att du får vara i den fina staden och inte jag. Är som besatt av den! Hälsa andreas från mig :)

10:02 em  
Anonymous Anonym said...

var å vilken tid ?

10:57 em  
Anonymous Anonym said...

Ha det kul o hälsa alla från mej =)

11:10 em  
Anonymous Anonym said...

Vad kul! Hoppas du får det jättemysigt :)

11:12 em  
Blogger Maria said...

Ange; Hihi ja nån gång fåru väll följa med då! :D

Anonym; Sparkling? Prata me thina hon vet :P Men på fredag

Misstaken; hihi I will

Aradil; Tack så mkt!

11:59 em  
Anonymous Anonym said...

Ha det bäst, Märaja! :P

11:23 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du får/har det trevligt.

11:00 fm  
Blogger Maria said...

Soul_bird; Thank you!

Allie; Det hade jag :)

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home