Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 10, 2007

Min plats

jag har inte berättat än men jag kan tala om att det ser annorlunda ut på min arbetsplats nu. förut tyckte jag att jag satt mitt i allt och var ordentligt uttittad eftersom mitt skrivbord ligger i mitten. men nu har jag fått lådor och klädhängare så att det har blivit mer runt omkring mig. känns himla bra för då kan folk inte titta in lika bra och det känns som att man kan få en stund för sig själv om man behöver det.
sen är det kul att få leka med lådorna och bestämma vart jag ska ha pärmar och papper så att allt inte behöver ligga och stöka på skrivbordet.
ett annat plus är att jag inte behöver gå till garderoben längre för att lämna och hämta min jacka. nu kan jag ha den här och det är himla praktiskt faktiskt.
känns nästan som att man jobbar här på heltid.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var ju jättebra gumman!
Tja de hoppas väl på att du ska trivas så bra att du vill sommarjobba där ;)
Kanske du kommer göra oxå, arbeta på heltid ;)

1:30 em  
Blogger Maria said...

Haha aa vem vet :P

1:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home