Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, januari 01, 2007

Lycklig Idiot

det var mycket som gick fel igår och mycket som jag inte är särskilt stolt över.
men det var bara en av dessa saker som har fått mig att gå runt ledsen hela dagen med en klump i magen. andreas.
jag vågade inte ringa, skämdes något fruktansvärt.
han hörde aldrig av sig och tanken på att redan förlora honom fick det att skaka i hela kroppen på mig.
efter halva cityakuten insåg jag att jag inte såg på teven. det var bara människor som sprang runt men jag hade ingen aning om varför eller vad de sa.
då förstod jag att det var dags att få det avklarat. det var jag som gjorde bort mig igår så det minsta jag kunde göra var att ringa och be om ursäkt.
han låg och sov när jag ringde. men svarade ändå och även om han lät ganska trött så hade han ändå den där härligt charmiga varma rösten som jag trodde skulle ha varit utbytt mot kyla.
han sa att han inte var arg, att han knappt kom ihåg vårat bråk.
sen berättade jag bara om mitt usla nyår och han om sitt som inte heller hade varit så bra.
jag säger då det.
jag är en lycklig idiot.

10 Comments:

Blogger Thina said...

Skönt att det löste sig! :)

10:17 em  
Blogger Maria said...

Aaaa nu känns det lite lättare i alla fall tihi

10:19 em  
Anonymous Anonym said...

Maria, det var bra av dig att ringa. Trots att han inte minns särskilt mycket så är det starkt =)

10:26 em  
Blogger Maria said...

haha ja men det visste jag ju inte innan jag ringde haha :P

10:29 em  
Anonymous Anonym said...

bra å ringa =)

11:24 em  
Anonymous Anonym said...

Starkt gjort och så skönt att det löste sig :)

11:31 em  
Anonymous Anonym said...

Jättebra gjort! :)

1:01 fm  
Blogger Maria said...

Anonym; Absolut!

Aradil; Mm det var som en sten släpptes från hjärtat :)

Soul_bird; Tack, fast det finns så mycket mer som jag borde göra

3:01 em  
Anonymous Anonym said...

Va jobbigt men skönt att du ringde och det var bra iaf =) Mycke man tror om saker innan man får det gjort, jag vet!

11:14 em  
Blogger Maria said...

aaa och börjar inbilla sig saker

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home