Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, januari 09, 2007

5 saker om mig varav 1 är falsk

nu vill jag också göra en sådan här lista för att se vad ni kan om mig.
jag listar fem saker om mig själv varav en är falsk, ni får lista ut vilken.

1. jag fick 10 000 för mitt ärr över ögonbrynet.
2. min dagmammas chef trodde att jag blev misshandlad när jag var 3 år gammal
3. tanten som körde på mig när jag var liten försökte rymma från platsen
4. jag vill bli gravid när jag är 21
5. jag har skrivit en novell på 100 a4

så vilken är inte sann?

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja tror att 4 e falsk =)/sparks

11:08 em  
Anonymous Anonym said...

Nummer fyra e falsk!
Fast nummer 1 o 3 visste jag inte om.

11:57 em  
Anonymous Anonym said...

3:an är falsk!

12:37 fm  
Anonymous Anonym said...

4 hoppas jag ;)

7:38 fm  
Blogger Maria said...

I wont tell yet ;)
Haha söt mamma

9:08 fm  
Blogger Sandra said...

jag tror nr 3 är falsk. När berättar du svaret??

4:55 em  
Blogger Maria said...

imorgon kväll skriver jag svaret :)

6:25 em  
Anonymous Anonym said...

*inser att jag just läst nummer fyra helt fel*

hehehehe

7:27 fm  
Blogger Maria said...

haha och hur läste du den då?

9:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home