Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, januari 08, 2007

Min lilla flicka

det är helt sjukt hur man kan uppskatta små saker. som när jag höll cornelia idag. även om jag har gjort det ganska många gånger nu så är det ändå lika underbart varje gång. hon doftar så gott och när hon börjat skratta så ler hela själen. sen när hon suger på ens finger innan hon ska få mat och när hon somnar i famnen... flickan du är underbar.

så imorgon är det dags att praktisera igen. fem veckor har jag kvar på trygghansa och det ska bli riktigt kul! enda jobbiga är bara att jag alltid är så trött när jag praktiserar eftersom jag går så långa dagar. tur att jag trivs där i alla fall för annars hade det varit riktigt tungt!
ska bli kul att börja träna igen på onsdagar, känns som om jag behöver det. efter praktiken ska jag komma på någonting som jag kan göra.. vill speciellt träna magen så att den är fin sen till sommaren. eller redan nu varför inte nu när man har träffat kille hehe.
saknar honom förresten något otroligt. jag vill inte tänka på att det är evigheter tills vi ses igen. tur att telefonen finns! tyvärr kan den varken pussas eller kramas... men att höra hans röst hjälper i alla fall något.

nu ska jag se på days
ha det bra! // maria
you said you would love me untill you died, as far as I know you're still alive

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

en telefon som man kunde kramas igenom vore en bra uppfinning;)
kul me praktik!

11:18 em  
Anonymous Anonym said...

Ha så kul på praktiken själv har jag en helvetisk huvudvärk, rinnande ögon, rinnande näsa o feber. blir hemma o pluggar imorgon.

12:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Känn dig utmanad ;)

12:56 fm  
Anonymous Anonym said...

maria, tar du 16.57 tåget?

9:31 fm  
Blogger Maria said...

Anonym; Ja verkligen! Kanske jag kan uppfinna mohaha

Paks; Okaj gör så och krya på dig!

Sparkling; Ska kika!

Johanna; Ska försöka hinna med den! Jag ringer dig om jag inte skulle göra det. Annars kan vi väll ta 17.00 lr 17.03 tåget? Mindre folk på dem

9:59 fm  
Anonymous Anonym said...

absolut, fast 57 matchar min buss så det är bra om vi hinner ;P

12:35 em  
Blogger Maria said...

hehe okaj :P I will see what I can do

1:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home