Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, januari 07, 2007

Hemma igen

nu är man hemma... känns tråkigt.
hade sjukt kul i göteborg med andreas och hans kompis (som också råkar heta andreas. föräldrarna på 80-talet måste ha haft dålig fantasi för det känns som om varannan kille heter det)
hur som helst.
allt var bra förutom det faktum att jag vart sjuk.
han var redan det innan så jag visste att jag kunde bli smittad men att jag verkligen skulle bli precis lika sjuk som honom hade jag hoppats slippa. kraftig förkylning och halsont fick man och ett tag låg vi bara och tyckte synd om oss själva. ja själva inte varandra haha.
han blev frisk före mig (jag är fortfarande dålig, kul med skola imorgon) och då kunde vi göra något mer vettigt.
fast jag vet inte, se 11 avsnitt av OC säsong ett och att kolla på knäppa klipp på datorn kanske inte räknas som vettigt.

sen fick jag ju även träffa tre kompisar också! thina, sparkling och tobbe. det var himla kul.
vi gick runt i affärer, jag köpte presenterna till pappa och sen fikade vi och satt och prata i säkert två timmar om inte mer. synd att man inte bodde närmare så att man kunde göra det oftare.. men nu lär jag ju vara i göteborg fler gånger istället tihi. jag hör av mig till er jag lovar ;)

nej nu ska jag gå och lägga mig. hoppas jag mår bättre imorgon men till skolan måste jag i alla fall.
ciao!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja de va väldigt kul =)
vi får hoppas att andreas behåller lägenheten i gbg!
11 avsnitt av oc, shit va mkt men de låter kul!

11:42 em  
Anonymous Anonym said...

Nej, så trist att du blev sjuk, så typiskt..!
Men kul att ni kunde träffas, ni fyra!
Ha det bra! :)

12:46 fm  
Blogger Maria said...

Sparkling; aa fast han vill flytta, men inte från gbg
hihi jarå!

Soul_bird; aaa jag vet det var lite trist.
aaa absolut :)
detsamma

8:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Verkar som det blev en lyckad resa, trots förkylningen :)
Krya på dig!

11:02 fm  
Blogger Maria said...

hihi arå :)
tack så mkt!

2:44 em  
Anonymous Anonym said...

va kul det lät =)

Men tråkigt du va sjuk =( Krya på dej gumman!!

10:59 fm  
Blogger Thina said...

I'll be waiting for your call! Hahaha

12:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home