Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 10, 2007

Tired mind

det är helt sjukt hur svårt det ska vara att komma upp på morgonen nuförtiden. inte konstigt imorse förstås eftersom cornelia skrek långt in på natten igår så jag hade svårt att somna.
höll på att försova mig två gånger men sen lyckades jag ta mig upp.

nu har jag precis fått mina rikskuponger. på fredag ska jag nog äta inne i stan då jag vill fotografera lite. äter jag på donken så sparar jag pengar eftersom det är billigare än att äta på trygghansas restaurang. det är inte dumt för då får jag pengar över när jag slutar praktiken.
sista veckan brukar jag se hur mycket som blir över och då köper jag ofta frukost på vägen till jobbet för att kunna sova längre, himla praktiskt.

på söndag ska jag sola med cissi! åh vad det var länge sedan nu. ska bli himla skönt och förhoppningsvist kan man bli lite brun. tyvärr har jag ont om pengar men jag får bara dricka för mindre på fredag helt enkelt. hålla mig till cider och aqua tini som är billigast. då slipper man ha ångest dagen efter i alla fall för att man skulle ha gjort bort sig.

nu ska jag se vad jag ska göra idag.
ciao!