Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, januari 19, 2007

Shopping

idag var jag på lunchen och shoppade upp resten av mina pengar på ginatricot. blev riktigt nöjd med det jag hittade.

klänning - 149 kronor
skärp - 99 kronor
leggings - 79 kronor

efter jobbet åkte jag och E hem till Joh för att titta på filmen bilar (haha) och äta tacos.
det var himla trevligt och mycket prat om idiotkillar bland annat.

men nu måste jag lägga mig! tidig ridning imorgon. jag ska försöka att byta grupp för jag kommer aldrig orka med klockan nio varje lördag.

godnatt på er!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Söt klänning!

10:29 em  
Anonymous Anonym said...

aw va söt å bra pris! grattis till ett bra fynd själv försöker ja spara alla slantarna till usa eftersom de e e billigare där

11:51 em  
Anonymous Anonym said...

Jättesöt klänning och det blev ju så snyggt tillsammans hel kittet också!

12:06 em  
Anonymous Anonym said...

Visst är klänningen skön? Jag har själv en grå och jag är förälskad i den!

12:43 em  
Anonymous Anonym said...

snyggt ;)

12:54 em  
Blogger Maria said...

Saom; Tack så mkt! :)

Sparkling; Hehe tackar, aaa de kan ja förstå

Aradil; Åh tack :)

K; Ja jättehärligt tyg!

Misstaken; Tack :)

1:07 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vilken söt klänning! Skärpet är också jättefint :)

4:44 em  
Blogger Maria said...

ja visst är dem :)

7:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home