Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, januari 16, 2007

Jobb och lunch på stan

idag var det många från min avdelning som skulle ut på stan och äta så jag valde att följa med dem.
vi gick till en mysig lunchrestaurang som inte låg så långt bort. kostade tio kronor mer än priset i restaurangen här på trygg hansa men de hade riktigt got mat! åt kycklingfilé med pasta. till det fick man läsk, sallad och bröd så det var inte dumt.
solen skiner också så det var bara trevligt att komma ut i det fina vädret.

ringde J på lunchen, han från globen och nu har han skrivit upp mig på en lista så att de kommer ringa så fort det blir lediga jobb, lär bli vid stora event som konserter och liknande. åh så kul! i början lär jag väll mest få titta på de andra för att lära mig kan jag tänka mig.. vad jag vet fick joh en rundtur innan? äsch man får se hur det blir. kul det här i alla fall!
och cissi, du måste ringa dit själv för han kunde bara ta mitt namn och nummer och sånt för han ställde en del frågor. men jag kan ge dig det imorgon!

nu ska jag fortsätta arbeta, ciao!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej vad kul gumman!
Grattis det e ju jättebra!
Du kanske får jobba vid Shakiras konsert den 12e mars!
Så orättvist iså fall! (ville verkligen gå på den konserten)

3:16 em  
Blogger Maria said...

Hihi tack så mkt!
Jo det är mycket möjligt att jag kommer göra det.

3:45 em  
Anonymous Anonym said...

orättvist orättvist!

8:04 em  
Anonymous Anonym said...

Va kul att du fick napp! Grattis! :P

12:24 fm  
Blogger Maria said...

Soul_Bird; Tack så mkt! :)

11:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home