Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, januari 19, 2007

Ny träning!

åh så bra. jag ska börja träna på jobbet igen, tyvärr blir det ju bara tre gånger men det är bättre än ingenting.
det är flyttat till lunchen på fredagar och från och med nästa vecka.
ska bli jättekul!
jag har börjat göra situps hemma varje kväll nu också, magträning inför sommar 07 har börjat!
har haft lite ångest när jag läst på nästan varje blogg jag kommit in i att de tränar. men nu ska jag också börja och jag såg i elle att man får ett presentkort på sats värt 1100 kronor eller något sådant? det låter ju som mer än träning för en gång, kanske en månad? det vore inte fel det!
ska köpa nya numret efter jobbet idag. man brukar kunna köpa även tidningar på pressbyrån med rikskuponger så jag hoppas det.

nej back to work, vi hörs!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja ska med sätta igång med träningen, måster hårdträna om ja ska palla skidåkningen om 2 veckor. borde börjat igår men de har inte orkat, men idag promenerad ejag 40min iaf ;) å sen skulle ja köpa en stegräknare men dem var tillfälligt slut :(
sen har ja bokat gym instruktion ´åxå =)

11:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home