Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, januari 13, 2007

Godmorgon på er

igår hade man trevligt! fast lite läskigt var det också hehe.
vid halv tolv var det vanligt insläpp och då kom de massa gamlingar! så lokalen var fylld med hälften 18-åringar och resten 30 +...
och tyvärr fick jag just en sådan efter mig! fan ragga på någon i din egen ålder gubbjävel.
men i alla fall.
mycket folk man inte träffat på länge så det var hur kul som helst!
lite mycket ex kändes det som bara haha men det gick bra ändå. dansade med en av dem och den andra pratade jag lite minnen med. så det var nice.
drack inte så jättemycket så idag är man bara trött och inte bakis alls.
somnade ju först vid åtta så fem timmars sömn är väll inte så jättekul... men det är bara att gå och lägga sig tidigt ikväll.
jag var duktig och sparade en femtiolapp så imorgon kan jag sola med cissi! det ska bli trevligt.

nu ska jag passa lilla cornelia.
sköt om er!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

vilken pedofil haha :P

12:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Take care of Cornelia!

3:02 fm  
Blogger Maria said...

Sparkling; Haha aa jag vet

Stylesucker; I will! :D

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Läskigt med män som inte fattar. Usch. Hoppas du får en trevlig dag!

12:04 em  
Blogger Maria said...

Aaa så dumt!
Detsamma :)

12:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home