Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, januari 15, 2007

Jobb snart?

ringde J på globen precis angående jobbet. han sa ju att jag skulle ringa nu i januari.
hade tydligen inte tid att prata men sa att jag kunde ringa honom imorgon istället.
visst låter det som att man kan få jobb då? annars hade han ju bara kunna säga att det inte fanns några och sedan lägga på... han frågade även om min ålder tillexempel och sa att det var bra att jag var arton.
åh hoppas verkligen! jag behöver det här tokmycket. utgifterna haglar över än så det är dags att man börjar göra någonting åt det. ja inte bli av med utgifterna såklart, de är himla trevliga ändå haha. shopping, krogen och solning som slår mest just nu.
istället får man börja jobba, himla praktiskt.

känns som att det här är min turdag så jag borde kanske fortsätta att söka lite fler jobb och se om det håller i sig!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller tiummarna för dig imorron!! :P

12:53 fm  
Blogger Maria said...

Åh tack så mkt! :)

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home